Die Basisstufe - ein Modell auch für Deutschland?

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
12.08.2011
Typ of student thesis
Course of study
Type
04 - Book part or conference paper
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Mathematischer Anfangsunterricht - Befunde und Konzepte für die Praxis
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
136-152
Patent number
Publisher / Publishing institution
Mildenberger Verlag
Place of publication / Event location
Offenbach
Edition
1
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
CALUORI, Franco, 2011. Die Basisstufe - ein Modell auch für Deutschland? In: Mathematischer Anfangsunterricht - Befunde und Konzepte für die Praxis. Offenbach: Mildenberger Verlag. 12 August 2011. S. 136–152. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/13575