Genetisch-sokratisch-exemplarisches Lernen im Lichte der neueren Wissenschaftstheorie
No Thumbnail Available
Authors
Author (Corporation)
Publication date
1996
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Beiträge zur Lehrerinnen- und Lehrerbildung
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
14
Issue / Number
2
Pages / Duration
170-174
Patent number
Publisher / Publishing institution
Schweizerische Gesellschaft für Lehrerinnen- und Lehrerbildung
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Naturwissenschafts- und Technikdidaktik
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
1867-6952
2296-9632
0259-353X
2296-9632
0259-353X
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
LABUDDE, Peter, 1996. Genetisch-sokratisch-exemplarisches Lernen im Lichte der neueren Wissenschaftstheorie. Beiträge zur Lehrerinnen- und Lehrerbildung. 1996. Bd. 14, Nr. 2, S. 170–174. DOI 10.25656/01:13326. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/15582