Worin besteht der Unterschied zwischen der historischen Arbeit eines Historikers und der eines Pädagogen? - Zur Auseinandersetzung Heinrich Roths mit der pädagogischen Geschichtsschreibung

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
2005
Typ of student thesis
Course of study
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Vierteljahresschrift für wissenschaftliche Pädagogik
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
81
Issue / Number
3
Pages / Duration
241-257
Patent number
Publisher / Publishing institution
Brill
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Bewegungsförderung und Sportdidaktik im Kindesalter
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
0507-7230
2589-0581
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Hoffmann-Ocon, A. (2005). Worin besteht der Unterschied zwischen der historischen Arbeit eines Historikers und der eines Pädagogen? - Zur Auseinandersetzung Heinrich Roths mit der pädagogischen Geschichtsschreibung. Vierteljahresschrift für wissenschaftliche Pädagogik, 81(3), 241–257. http://hdl.handle.net/11654/17127