Leistungslogiken und Adressierungen im integrativen Fachunterricht. Videoanalysen zur Herstellung und Bearbeitung von Differenz in der Sekundarstufe I
Loading...
Files
Authors
Elseberg, Anika
Author (Corporation)
Publication date
05.2017
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Schweizerische Zeitschrift für Heilpädagogik
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
23
Issue / Number
5-6
Pages / Duration
18-24
Patent number
Publisher / Publishing institution
Stiftung Schweizer Zentrum für Heil- und Sonderpädagogik
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
1420-1607
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Elseberg, A., & Wagener, B. (2017). Leistungslogiken und Adressierungen im integrativen Fachunterricht. Videoanalysen zur Herstellung und Bearbeitung von Differenz in der Sekundarstufe I. Schweizerische Zeitschrift für Heilpädagogik, 23(5-6), 18–24. https://doi.org/10.26041/fhnw-1416