Lesestrategien für (Lehrmittel-)Texte im naturwissenschaftlichen Unterricht
No Thumbnail Available
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2025
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
10 - Web publication
Editors
Editor (Corporation)
Universität Zürich
Supervisor
Parent work
Selbstreguliertes Lernen. Erfolgreiches Lernen unterstützen
Special issue
DOI of the original publication
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
10.02.2025
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
SCHMITZ, Anke, 2025. Lesestrategien für (Lehrmittel-)Texte im naturwissenschaftlichen Unterricht. Universität Zürich (Hrsg.), Selbstreguliertes Lernen. Erfolgreiches Lernen unterstützen. 2025. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/50039