Bildung als Reparaturwerkstatt der Gesellschaft? Die zu unterscheidenden Facetten von Bildung im Kontext einer Nachhaltigen Entwicklung
No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
2018
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Meisch, Simon
Jäger, Uli
Nielebock, Thomas
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Erziehung zur Friedensliebe. Annäherungen an ein Ziel aus der Landesverfassung Baden-Württemberg
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
289-304
Patent number
Publisher / Publishing institution
Nomos
Place of publication / Event location
Baden-Baden
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
KÜNZLI, Christine und Franziska BERTSCHY, 2018. Bildung als Reparaturwerkstatt der Gesellschaft? Die zu unterscheidenden Facetten von Bildung im Kontext einer Nachhaltigen Entwicklung. In: Simon MEISCH, Uli JÄGER und Thomas NIELEBOCK (Hrsg.), Erziehung zur Friedensliebe. Annäherungen an ein Ziel aus der Landesverfassung Baden-Württemberg. Baden-Baden: Nomos. S. 289–304. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/30874