Soziale Teilhabe mehrsprachiger Kinder an Peer-Netzwerken. Implikationen für die Förderung von Sprach- und Sozialkompetenz in Kindergarten und Primarschule

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
2018
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Gessner, Elisabeth
Giambalvo Rode, Jenny
Kuhley, Horst Paul
Editor (Corporation)
Internationales Konsortium Mehrsprachigkeit als Chance
Supervisor
Parent work
Atlas der Mehrsprachigkeit
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Mehrsprachigkeit als Chance
Series number
2
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
63-73
Patent number
Publisher / Publishing institution
Leipziger Universitätsverlag
Place of publication / Event location
Leipzig
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-96023-159-2
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
BUCHELI, Sandra, 2018. Soziale Teilhabe mehrsprachiger Kinder an Peer-Netzwerken. Implikationen für die Förderung von Sprach- und Sozialkompetenz in Kindergarten und Primarschule. In: Elisabeth GESSNER, Jenny GIAMBALVO RODE, Horst Paul KUHLEY und Internationales Konsortium Mehrsprachigkeit als Chance (Hrsg.), Atlas der Mehrsprachigkeit. Leipzig: Leipziger Universitätsverlag. S. 63–73. Mehrsprachigkeit als Chance, 2. ISBN 978-3-96023-159-2. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/33732