Intelligent Tutoring System for Health Professionals

Kein Vorschaubild vorhanden
Autor:in (Körperschaft)
Publikationsdatum
2020
Typ der Arbeit
Master
Studiengang
Typ
11 - Studentische Arbeit
Herausgeber:innen
Herausgeber:in (Körperschaft)
Übergeordnetes Werk
Themenheft
DOI der Originalpublikation
Link
Reihe / Serie
Reihennummer
Jahrgang / Band
Ausgabe / Nummer
Seiten / Dauer
Patentnummer
Verlag / Herausgebende Institution
Hochschule für Wirtschaft FHNW
Verlagsort / Veranstaltungsort
Olten
Auflage
Version
Programmiersprache
Abtretungsempfänger:in
Praxispartner:in/Auftraggeber:in
Zusammenfassung
Advancing onwards from the traditional desktop, mobile and web interfaces, today digital services are being offered to users via conversational interfaces (aka chatbots). This is to achieve seamless experiences by letting users interact with services in their natural language instead of GUI commands. Today, chatbots are being used for organizing and executing back-office as well as customer-facing tasks in businesses besides entertainment and social activities. The growing acceptance of chatbots and their ability to intelligently converse with humans carries a potential to utilize them for educational purposes. The ease of use inherent to a conversational interface makes it a viable medium to explore for educating students in healthcare, who typically may not be tech-savvy....
Schlagwörter
Fachgebiet (DDC)
330 - Wirtschaft
Projekt
Veranstaltung
Startdatum der Ausstellung
Enddatum der Ausstellung
Startdatum der Konferenz
Enddatum der Konferenz
Datum der letzten Prüfung
ISBN
ISSN
Sprache
Englisch
Während FHNW Zugehörigkeit erstellt
Ja
Zukunftsfelder FHNW
Publikationsstatus
Begutachtung
Open Access-Status
Lizenz
Zitation
KHAN, Sidra Masood, 2020. Intelligent Tutoring System for Health Professionals. Olten: Hochschule für Wirtschaft FHNW. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/40419