Europa - eine Fallanalyse zur Umsetzung der politischen Perspektive im fächerübergreifenden Unterricht mit Geschichte

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
2017
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Mittnik, Philipp
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Empirische Einsichten in der Politischen Bildung
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
38-48
Patent number
Publisher / Publishing institution
StudienVerlag
Place of publication / Event location
Innsbruck
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-7065-5641-5
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
Waldis Weber, M., Hedinger, F., Thyroff, J., & Schneider, C. (2017). Europa - eine Fallanalyse zur Umsetzung der politischen Perspektive im fächerübergreifenden Unterricht mit Geschichte. In P. Mittnik (ed.), Empirische Einsichten in der Politischen Bildung (pp. 38–48). StudienVerlag. http://hdl.handle.net/11654/26134