« Autoévaluation formative de l’enseignement »– comment résoudre des casse-têtes pédagogiques. Präsentiert am 4ème colloque du gEvaPE, Institut fédéral des hautes études en formation professionnelle (IFFP), Renens
No Thumbnail Available
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2017
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
99 - Other
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Tagungsbeitrag
Special issue
DOI of the original publication
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Institut fédéral des hautes études en formation professionnelle (IFFP)
Place of publication / Event location
Zollikofen
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Luuise, Eve, Tagungsbeitrag, Autoévaluation formative
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
4ème colloque du gEvaPE, Institut fédéral des hautes études en formation professionnelle (IFFP), Renens
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
16.02.2017
Conference end date
17.02.2017
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
French
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
Citation
BEYWL, Wolfgang, Helena FOLLMER ZELLMEYER, Florence BUCHMANN und Pascaline CALIGIURI, 2017. « Autoévaluation formative de l’enseignement »– comment résoudre des casse-têtes pédagogiques. Präsentiert am 4ème colloque du gEvaPE, Institut fédéral des hautes études en formation professionnelle (IFFP), Renens. Tagungsbeitrag. 2017. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/30220