Selbstreguliertes Lesen als tiefenstrukturelle Operationalisierung von Unterrichtsqualität im Fach Deutsch
No Thumbnail Available
Authors
Karstens, Fabiana
Author (Corporation)
Publication date
2021
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Online
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
digiGEBF21 (Gesellschaft für Empirische Bildungsforschung)
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Review
Peer review of the abstract
Open access category
License
Citation
SCHMITZ, Anke und Fabiana KARSTENS, 2021. Selbstreguliertes Lesen als tiefenstrukturelle Operationalisierung von Unterrichtsqualität im Fach Deutsch. digiGEBF21 (Gesellschaft für Empirische Bildungsforschung). Online. 2021. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/44383