Leseunterricht der Grundschule und der Sekundarstufe I: Zwischen Kompetenzorientierung und der Förderung nachhaltiger Lesemotivationen
No Thumbnail Available
Authors
Bertschi-Kaufmann, Andrea
Author (Corporation)
Publication date
20.08.2014
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04B - Conference paper
Editors
Valtin, Renate
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Lesekompetenz nachhaltig stärken. Evidenzbasierte Maßnahmen und Programme
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
183-204
Patent number
Publisher / Publishing institution
Deutsche Gesellschaft für Lesen und Schreiben DGLS
Place of publication / Event location
Berlin
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
DGLS-Tagung 2013
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
BERTSCHI-KAUFMANN, Andrea, 2014. Leseunterricht der Grundschule und der Sekundarstufe I: Zwischen Kompetenzorientierung und der Förderung nachhaltiger Lesemotivationen. In: Renate VALTIN und Irmela TARELLI (Hrsg.), Lesekompetenz nachhaltig stärken. Evidenzbasierte Maßnahmen und Programme. Berlin: Deutsche Gesellschaft für Lesen und Schreiben DGLS. 20 August 2014. S. 183–204. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/15897