Der Aufbau von Standards als professionelle Kompetenzen in der Ausbildung von Lehrpersonen: Eine Interventionsstudie zum Einfluss didaktischer Lehr-Lernarrangements auf den Aufbau vier exemplarischer Standards

No Thumbnail Available
Authors
Hottinger, Ursula
Author (Corporation)
Publication date
2000
Typ of student thesis
Course of study
Type
11 - Student thesis
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Universität Freiburg
Place of publication / Event location
Freiburg
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Englischdidaktik und ihre Disziplinen
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
HOTTINGER, Ursula, 2000. Der Aufbau von Standards als professionelle Kompetenzen in der Ausbildung von Lehrpersonen: Eine Interventionsstudie zum Einfluss didaktischer Lehr-Lernarrangements auf den Aufbau vier exemplarischer Standards. Freiburg: Universität Freiburg. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/14039