Wie Lehrpersonenerwartungen die Leistungen und Anstrengungsbereitschaft in Deutsch und Mathematik sowie Störverhalten beeinflussen
No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
26.02.2019
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Köln
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Tagung der Gesellschaft für Empirische Bildungsforschung (GEBF)
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
MAYLAND, Camille, Markus NEUENSCHWANDER, Edith NIEDERBACHER und Janine BÖLSTERLI, 2019. Wie Lehrpersonenerwartungen die Leistungen und Anstrengungsbereitschaft in Deutsch und Mathematik sowie Störverhalten beeinflussen. Tagung der Gesellschaft für Empirische Bildungsforschung (GEBF). Köln. 26 Februar 2019. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/27474