Musik Merchandising aus Konsumentenperspektive - Ein Ansatz zur Erklärung des Konsementenverhaltens bei Fan-Artikeln von Musikacts

Loading...
Thumbnail Image
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2010
Typ of student thesis
Course of study
Type
02 - Monograph
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Gabler Research
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
263
Patent number
Publisher / Publishing institution
Gabler
Place of publication / Event location
Wiesbaden
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Abstract
Kati Korn identifiziert Faktoren, die den Kauf und die Verwendung von Musik Merchandise aus Sicht des Musikkonsumenten determinieren und liefert umfangreiche Ausgestaltungs- und Optimierungshinweise für das Management von Musik Merchandise. (Dissertation Universität St. Gallen)
Keywords
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-8349-8693-1
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Unknown
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Korn, K. (2010). Musik Merchandising aus Konsumentenperspektive - Ein Ansatz zur Erklärung des Konsementenverhaltens bei Fan-Artikeln von Musikacts (p. 263). Gabler. https://doi.org/10.26041/fhnw-3321