Analyse von Unterrichtsprozessen im Lernbereich politische Bildung - Herangehensweise eines videobasierten Forschungsprojekts

No Thumbnail Available
Authors
Gautschi, Peter
Reusser, Kurt
Moser, Daniel V.
Author (Corporation)
Publication date
2007
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Biedermann, Horst
Oser, Fritz
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Vom Gelingen und Scheitern Politischer Bildung - Studien und Entwürfe
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
469-479
Patent number
Publisher / Publishing institution
Rüegger
Place of publication / Event location
Zürich
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Politische Bildung und Geschichtsdidaktik
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
WALDIS WEBER, Monika, Peter GAUTSCHI, Kurt REUSSER und Daniel V. MOSER, 2007. Analyse von Unterrichtsprozessen im Lernbereich politische Bildung - Herangehensweise eines videobasierten Forschungsprojekts. In: Horst BIEDERMANN, Fritz OSER und Carsten QUESEL (Hrsg.), Vom Gelingen und Scheitern Politischer Bildung - Studien und Entwürfe. Zürich: Rüegger. S. 469–479. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/15522