Der Einfluss von Lehrkräfte-Feedback auf die soziale Integration und soziale Kompetenzen in inklusiven Klassen. Ergebnisse einer Längsschnittstudie

No Thumbnail Available
Authors
Schnepel, Susanne
Moser Opitz, Elisabeth
Author (Corporation)
Publication date
16.02.2018
Typ of student thesis
Course of study
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Basel
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
6. GEBF-Tagung. Professionelles Handeln als Herausforderung für die Bildungsforschung
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
15.02.2018
Conference end date
17.02.2018
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
WULLSCHLEGER, Andrea, Ariana GARROTE, Susanne SCHNEPEL und Elisabeth MOSER OPITZ, 2018. Der Einfluss von Lehrkräfte-Feedback auf die soziale Integration und soziale Kompetenzen in inklusiven Klassen. Ergebnisse einer Längsschnittstudie. 6. GEBF-Tagung. Professionelles Handeln als Herausforderung für die Bildungsforschung. Basel. 16 Februar 2018. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/39156