Anforderungswahrnehmung und -bearbeitung in den Berufspraktischen Studien - Rekonstruktion typisierter Relationen von Orientierungen Studierender

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
2016
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Professionalisierungsprozesse angehender Lehrpersonen in den berufspraktischen Studien
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
139-154
Patent number
Publisher / Publishing institution
Waxmann
Place of publication / Event location
Münster
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Dokumentarische Methode, Berufspraktische Studien, Relationale Typenbildung
Subject (DDC)
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-8309-3477-6
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
publication.page.publication.state.Pre-printinprinting
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
KOSINÁR, Julia, Emanuel SCHMID und Nicole DIEBOLD, 2016. Anforderungswahrnehmung und -bearbeitung in den Berufspraktischen Studien - Rekonstruktion typisierter Relationen von Orientierungen Studierender. In: Julia KOSINÁR, Sabine LEINEWEBER und Emanuel SCHMID (Hrsg.), Professionalisierungsprozesse angehender Lehrpersonen in den berufspraktischen Studien. Münster: Waxmann. S. 139–154. ISBN 978-3-8309-3477-6. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/17920