Die Erforschung von Lernschwierigkeiten und daraus resultierende Vorschläge für den Unterricht - Erfahrungen und Anregungen aus den USA
No Thumbnail Available
Authors
Author (Corporation)
Publication date
1987
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Schriften des Deutschen Vereins zur Förderung des mathematischen und naturwissenschaftlichen Unterrichts
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
39
Pages / Duration
9-20
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Naturwissenschafts- und Technikdidaktik
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
LABUDDE, Peter, 1987. Die Erforschung von Lernschwierigkeiten und daraus resultierende Vorschläge für den Unterricht - Erfahrungen und Anregungen aus den USA. Schriften des Deutschen Vereins zur Förderung des mathematischen und naturwissenschaftlichen Unterrichts. 1987. Nr. 39, S. 9–20. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/15013