Revisiting history and its epistemology. Teachers and learners. Editorial

dc.contributor.authorZanazanian, Paul
dc.contributor.authorElmersjö, Henrik Åström
dc.contributor.authorNitsche, Martin
dc.date.accessioned2024-09-05T09:17:05Z
dc.date.available2024-09-05T09:17:05Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.doi10.52289/hej11.201
dc.identifier.issn2203-7543
dc.identifier.urihttps://irf.fhnw.ch/handle/11654/47184
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.26041/fhnw-10154
dc.issue2
dc.language.isoen
dc.publisherUniversity of Newcastle
dc.relation.ispartofHistorical Encounters
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.spatialNewcastle
dc.subject.ddc370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
dc.titleRevisiting history and its epistemology. Teachers and learners. Editorial
dc.type01A - Beitrag in wissenschaftlicher Zeitschrift
dc.volume11
dspace.entity.typePublication
fhnw.InventedHereYes
fhnw.ReviewTypeLectoring (ex ante)
fhnw.affiliation.hochschulePädagogische Hochschulede_CH
fhnw.affiliation.institutInstitut Forschung und Entwicklungde_CH
fhnw.openAccessCategoryDiamond
fhnw.pagination1-5
fhnw.publicationStatePublished
relation.isAuthorOfPublication90b65018-fd1a-4a08-a4f0-5c06c0f3eea2
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery90b65018-fd1a-4a08-a4f0-5c06c0f3eea2
Dateien
Originalbündel
Gerade angezeigt 1 - 1 von 1
Lade...
Vorschaubild
Name:
Zanazanian, Elmersjö & Nitsche 2024.pdf
Größe:
162.65 KB
Format:
Adobe Portable Document Format
Beschreibung:
Lizenzbündel
Gerade angezeigt 1 - 1 von 1
Lade...
Vorschaubild
Name:
license.txt
Größe:
2.66 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Beschreibung: