Lehrkraftfeedback, soziale Kompetenzen und soziale Ablehnung. Ein personenzentrierter Ansatz zur Identifizierung gefährdeter Lernender

No Thumbnail Available
Authors
Nesme, Celina
Moser Opitz, Elisabeth
Author (Corporation)
Publication date
18.03.2024
Typ of student thesis
Course of study
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Potsdam
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
11. GEBF-Tagung
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
18.03.2024
Conference end date
20.03.2024
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Review
Peer review of the abstract
Open access category
License
Citation
GARROTE, Ariana, Celina NESME und Elisabeth MOSER OPITZ, 2024. Lehrkraftfeedback, soziale Kompetenzen und soziale Ablehnung. Ein personenzentrierter Ansatz zur Identifizierung gefährdeter Lernender. 11. GEBF-Tagung. Potsdam. 18 März 2024. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/45201