Diagnostische Kompetenz im Fach Mathematik: Ein kontrastiver Vergleich zwischen Experten/-innen und Novizen/-innen
No Thumbnail Available
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2018
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
05 - Research report or working paper
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Series
Forschungsbericht
Series number
Volume
2017/2018
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Pädagogische Hochschule FHNW
Place of publication / Event location
Brugg
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Diagnose und Förderung, Experten-Novizen-Studie, Arithmetikunterricht, Grundschule
Subject (DDC)
510 - Mathematik
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
STREIT, Christine, Christian RÜEDE und Christof WEBER, 2018. Diagnostische Kompetenz im Fach Mathematik: Ein kontrastiver Vergleich zwischen Experten/-innen und Novizen/-innen. Brugg: Pädagogische Hochschule FHNW. Forschungsbericht. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/27716