Soziale Partizipation als multidimensionales und multiperspektivisches Konzept verstehen. Kommentar zu Carmen Zurbriggens „Dabei oder nicht dabei? Soziale Partizipation im Jugendalter“

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
01.01.2018
Typ of student thesis
Course of study
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Sonderpädagogische Förderung heute
Special issue
Inklusive Didaktik der politischen Bildung
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
63
Issue / Number
4
Pages / Duration
418-421
Patent number
Publisher / Publishing institution
Beltz Juventa
Place of publication / Event location
Weinheim
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
1866-9344
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
Closed
License
Citation
GARROTE, Ariana, 2018. Soziale Partizipation als multidimensionales und multiperspektivisches Konzept verstehen. Kommentar zu Carmen Zurbriggens „Dabei oder nicht dabei? Soziale Partizipation im Jugendalter“. Sonderpädagogische Förderung heute. 1 Januar 2018. Bd. 63, Nr. 4, S. 418–421. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/42840