Diagnostische Kompetenz von Mathematiklehrkräften. Einblick in verschiedene Forschungsperspektiven
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2023
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04B - Conference paper
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Grundlegende Kompetenzen sichern. Lernende und Lehrende im Blick
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
12
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
University of Bamberg Press
Place of publication / Event location
Bamberg
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Event
30. Jahrestagung des Arbeitskreises Grundschule in der Gesellschaft für Didaktik der Mathematik (GDM)
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
17.11.2023
Conference end date
19.11.2023
Date of the last check
ISBN
978-3-86309-961-9
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
Diamond
Citation
Philipp, K. (2023). Diagnostische Kompetenz von Mathematiklehrkräften. Einblick in verschiedene Forschungsperspektiven. Grundlegende Kompetenzen sichern. Lernende und Lehrende im Blick, 12. https://doi.org/10.26041/fhnw-9019