Schulischer Unterricht und Entwicklung der politischen Identität im Jugendalter - Ergebnisse einer empirischen Untersuchung
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
10.09.2008
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Oser, Fritz
Reichenbach, Roland
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Zwischen Pathos und Ernüchterung. Zur Lage der politischen Bildung in der Schweiz
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
195-208
Patent number
Publisher / Publishing institution
Universitätsverlag
Place of publication / Event location
Fribourg
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Schule als öffentlicher Erziehungsraum
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Neuenschwander, M. (2008). Schulischer Unterricht und Entwicklung der politischen Identität im Jugendalter - Ergebnisse einer empirischen Untersuchung. In F. Oser & R. Reichenbach (eds.), Zwischen Pathos und Ernüchterung. Zur Lage der politischen Bildung in der Schweiz (pp. 195–208). Universitätsverlag. http://hdl.handle.net/11654/14645