Das Transfer-Problem auf Augenhöhe angehen
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2024
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04B - Conference paper
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Transfer im Kontext Schule. Potenziale und Herausforderungen. Beiträge aus der EMSE-Netzwerk-Tagung (Netzwerke im Bildungsbereich)
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Netzwerke im Bildungsbereich
Series number
12
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
35-52
Patent number
Publisher / Publishing institution
Waxmann
Place of publication / Event location
Münster
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Event
Empiriegestützte Schulentwicklung (EMSE)
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
22.06.2023
Conference end date
23.06.2023
Date of the last check
ISBN
978-3-8309-4902-2
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
Closed
License
Citation
Beywl, W. (2024). Das Transfer-Problem auf Augenhöhe angehen. In C. Beese, B. Giesselmann, & L. A. Scholz (eds.), Transfer im Kontext Schule. Potenziale und Herausforderungen. Beiträge aus der EMSE-Netzwerk-Tagung (Netzwerke im Bildungsbereich) (pp. 35–52). Waxmann. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/47667