Professionelles Handeln und die Autonomie des Feldes der Weiterbildung

Loading...
Thumbnail Image
Authors
Forneck, Hermann J.
Author (Corporation)
Publication date
2006
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Friebertshäuser, Barbara
Rieger-Ladich, Markus
Wigger, Lothar
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Reflexive Erziehungswissenschaft. Forschungsperspektiven im Anschluss an Pierre Bourdieu
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
175-189
Patent number
Publisher / Publishing institution
VS Verlag für Sozialwissenschaften
Place of publication / Event location
Wiesbaden
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Selbstgesteuertes Lernen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Wrana, D., & Forneck, H. J. (2006). Professionelles Handeln und die Autonomie des Feldes der Weiterbildung. In B. Friebertshäuser, M. Rieger-Ladich, & L. Wigger (eds.), Reflexive Erziehungswissenschaft. Forschungsperspektiven im Anschluss an Pierre Bourdieu (pp. 175–189). VS Verlag für Sozialwissenschaften. http://hdl.handle.net/11654/14004