«Cool, heute gingen wir wieder an den Computer!» Interactive books und ihre Effekte auf das Geschichtenverstehen und das Schreiben

Loading...
Thumbnail Image
Authors
Bertschi-Kaufmann, Andrea
Tresch, Christine
Author (Corporation)
Publication date
2003
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Hurrelmann, Bettina
Becker, Sabine
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Kindermedien nutzen. Medienkompetenz als Herausforderung für Erziehung und Unterricht
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
74-86
Patent number
Publisher / Publishing institution
Beltz Juventa
Place of publication / Event location
München
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Bertschi-Kaufmann, A., & Tresch, C. (2003). «Cool, heute gingen wir wieder an den Computer!» Interactive books und ihre Effekte auf das Geschichtenverstehen und das Schreiben. In B. Hurrelmann & S. Becker (eds.), Kindermedien nutzen. Medienkompetenz als Herausforderung für Erziehung und Unterricht (pp. 74–86). Beltz Juventa. http://hdl.handle.net/11654/15895