A business plan for a startup in Croatia - The envionment of an entrepreneur

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Autor:in (Körperschaft)
Publikationsdatum
2018
Typ der Arbeit
Bachelor
Studiengang
Typ
11 - Studentische Arbeit
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Herausgeber:in (Körperschaft)
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Übergeordnetes Werk
Themenheft
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Reihe / Serie
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Verlag / Herausgebende Institution
Hochschule für Wirtschaft FHNW
Verlagsort / Veranstaltungsort
Olten
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Zusammenfassung
Today, 80% of startups fail within the first three years. There are several factors to why this happens; the target market is already saturated with similar entities, the contenders run out of capital or even the wrong people are chosen as partners. Finding the right approach into a new market is crucial for a startup and so much more has to be considered. Therefore, the focus of this paper is to familiarize the reader briefly with the plastics market situation and the internal and external factors of the new company. Therefore, a business plan is created by the authors which contains the most crucial information in this regard.
Schlagwörter
Fachgebiet (DDC)
330 - Wirtschaft
Projekt
Veranstaltung
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Enddatum der Konferenz
Datum der letzten Prüfung
ISBN
ISSN
Sprache
Englisch
Während FHNW Zugehörigkeit erstellt
Ja
Publikationsstatus
Begutachtung
Open Access-Status
Lizenz
Zitation
SORRELL, Meghan und Kristiana BASIC, 2018. A business plan for a startup in Croatia - The envionment of an entrepreneur. Olten: Hochschule für Wirtschaft FHNW. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/41408