Ansätze zur Berücksichtigung von Lernervorstellungen in Lehrtexten und Schulbüchern zum kontextorientierten Lernen
Loading...
Authors
Parchmann, Ilka
Author (Corporation)
Publication date
2010
Typ of student thesis
Course of study
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Beiträge zur Lehrerinnen- und Lehrerbildung
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
28
Issue / Number
1
Pages / Duration
62-72
Patent number
Publisher / Publishing institution
Schweizerische Gesellschaft für Lehrerinnen- und Lehrerbildung
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Naturwissenschafts- und Technikdidaktik
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
1867-6952
2296-9632
0259-353X
2296-9632
0259-353X
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
Beerenwinkel, A., & Parchmann, I. (2010). Ansätze zur Berücksichtigung von Lernervorstellungen in Lehrtexten und Schulbüchern zum kontextorientierten Lernen. Beiträge zur Lehrerinnen- und Lehrerbildung, 28(1), 62–72. https://doi.org/10.25656/01:13732