Disentangling the relationship between mathematical achievement, social skills, and social status in inclusive classrooms

dc.accessRightsAnonymous*
dc.contributor.authorGarrote, Ariana
dc.contributor.authorSchnepel, Susanne
dc.contributor.authorMoser Opitz, Elisabeth
dc.date.accessioned2023-06-14T12:54:45Z
dc.date.available2021-10-21T06:53:40Z
dc.date.available2023-06-14T12:54:45Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.issn1869-4845
dc.identifier.issn1869-4934
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26041/fhnw-3906
dc.identifier.urihttps://irf.fhnw.ch/handle/11654/32696
dc.issue2en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherPabst Science Publishersen_US
dc.relation.ispartofEmpirische Sonderpädagogiken_US
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/en_US
dc.subject.ddc150 - Psychologieen_US
dc.titleDisentangling the relationship between mathematical achievement, social skills, and social status in inclusive classroomsen_US
dc.type01A - Beitrag in wissenschaftlicher Zeitschrift*
dc.volume13en_US
dspace.entity.typePublication
fhnw.InventedHereYesen_US
fhnw.IsStudentsWorknoen_US
fhnw.ReviewTypeAnonymous ex ante peer review of a complete publicationen_US
fhnw.affiliation.hochschulePädagogische Hochschulede_CH
fhnw.affiliation.institutInstitut Forschung und Entwicklungde_CH
fhnw.openAccessCategoryGreenen_US
fhnw.pagination148-166en_US
fhnw.publicationStatePublisheden_US
relation.isAuthorOfPublicationdc28869d-0898-4610-be13-9ab477a706f4
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoverydc28869d-0898-4610-be13-9ab477a706f4
Dateien
Originalbündel
Gerade angezeigt 1 - 1 von 1
Lade...
Vorschaubild
Name:
Schnepel_etal_2021.pdf
Größe:
810.54 KB
Format:
Adobe Portable Document Format
Beschreibung:
Lizenzbündel
Gerade angezeigt 1 - 1 von 1
Lade...
Vorschaubild
Name:
license.txt
Größe:
1.37 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Beschreibung:

Versionsgeschichte

Gerade angezeigt 1 - 1 von 1
VersionDatumZusammenfassung
2*
2023-06-12 06:46:12
Lizenz
* Ausgewählte Version