Der Akteurzentrierte Institutionalismus als Heuristik für Educational Governance-Studien: Das Beispiel der Institutionalisierung des Qualitätsmanagementverfahrens Q2E. Das Beispiel der Institutionalisierung des Qualitätsmanagementverfahrens Q2E

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Authors
Rindlisbacher, Simone
Author (Corporation)
Publication date
27.11.2011
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Maag Merki, Katharina
Langer, Roman
Altrichter, Herbert
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Educational Governance als Forschungsperspektive : Strategien. Methoden. Ansätze
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
323-345
Patent number
Publisher / Publishing institution
VS Verlag für Sozialwissenschaften
Place of publication / Event location
Wiesbaden
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Kunz Heim, D., & Rindlisbacher, S. (2011). Der Akteurzentrierte Institutionalismus als Heuristik für Educational Governance-Studien: Das Beispiel der Institutionalisierung des Qualitätsmanagementverfahrens Q2E. Das Beispiel der Institutionalisierung des Qualitätsmanagementverfahrens Q2E. In K. Maag Merki, R. Langer, & H. Altrichter (eds.), Educational Governance als Forschungsperspektive : Strategien. Methoden. Ansätze (pp. 323–345). VS Verlag für Sozialwissenschaften. http://hdl.handle.net/11654/15525