Lesen, Körperlichkeit und der handelnde Umgang mit Texten (auf der Sekundarstufe I)
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2016
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Schweizerische Zeitschrift für Bildungswissenschaften
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
38
Issue / Number
1
Pages / Duration
127-142
Patent number
Publisher / Publishing institution
Universität Bern
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
1424-3946
2624-8492
2624-8492
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
Bertschi-Kaufmann, A., Graber, T., & Manetsch, C. (2016). Lesen, Körperlichkeit und der handelnde Umgang mit Texten (auf der Sekundarstufe I). Schweizerische Zeitschrift für Bildungswissenschaften, 38(1), 127–142. https://doi.org/10.25656/01:14038