Schreibkonzepte von Kindern am Ende der Primarschulzeit. Eine empirische Studie über die Zusammenhänge von subjektiven literalen Konzepten, Textqualitäten und Schreibmotivation
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
21.08.2011
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Ascona
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Lesen, Medien, Sprache
Subject (DDC)
Event
Konferenz «Literalität erfassen: Individuell, kulturell, bildungspolitisch»
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
21.08.2011
Conference end date
26.08.2011
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Furger, J. (2011, August 21). Schreibkonzepte von Kindern am Ende der Primarschulzeit. Eine empirische Studie über die Zusammenhänge von subjektiven literalen Konzepten, Textqualitäten und Schreibmotivation. Konferenz «Literalität erfassen: Individuell, kulturell, bildungspolitisch». http://hdl.handle.net/11654/15400