Rechtschreibkompetenzen erfassen: Standardfestlegung im Spannungsfeld von Psychometrie, Fachdidaktik und Bildungspolitik

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
06.09.2010
Typ of student thesis
Course of study
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Bremen
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Lesen, Medien, Sprache
Project
Event
Symposium «Deutschdidaktik Fachliches Lernen: Gegenstände klären - Kompetenzen entwickeln» in der Sektion «Rechtschreiben: Orthografische Konzepte und fachliches Wissen»
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unpublished
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Furger, J., & Schmellentin Britz, C. (2010, September 6). Rechtschreibkompetenzen erfassen: Standardfestlegung im Spannungsfeld von Psychometrie, Fachdidaktik und Bildungspolitik. Symposium «Deutschdidaktik Fachliches Lernen: Gegenstände klären - Kompetenzen entwickeln» in der Sektion «Rechtschreiben: Orthografische Konzepte und fachliches Wissen». http://hdl.handle.net/11654/15759