Von der Krisendiagnose zum Turnaround. Explorative Befunde zu den Konsequenzen der Ampelevaluation im Kanton Aargau
No Thumbnail Available
Authors
Steiner, Peter
Author (Corporation)
Publication date
14.10.2013
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Failing Schools - Herausforderungen für die Schulentwicklung
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
151-178
Patent number
Publisher / Publishing institution
hep
Place of publication / Event location
Bern
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Bildungsorganisation und Schulqualität
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
STEINER, Peter, 2013. Von der Krisendiagnose zum Turnaround. Explorative Befunde zu den Konsequenzen der Ampelevaluation im Kanton Aargau. In: Carsten QUESEL, Vera HUSFELDT, Norbert LANDWEHR und Peter STEINER (Hrsg.), Failing Schools - Herausforderungen für die Schulentwicklung. Bern: hep. S. 151–178. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/14775