Im Modus individueller Unterstützung. Zur Begleitung von Professionalisierungsprozessen im Mentorat

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
2017
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Fräfel, Urban
Seel, Andrea
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Konzeptionelle Perspektiven Schulpraktischer Studien. Partnerschulmodelle – Praktikumskonzepte – Begleitformate
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
163-175
Patent number
Publisher / Publishing institution
Waxmann
Place of publication / Event location
Münster
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
LEONHARD, Tobias, Simone HERZOG und Ruth PEYER, 2017. Im Modus individueller Unterstützung. Zur Begleitung von Professionalisierungsprozessen im Mentorat. In: Urban FRÄFEL und Andrea SEEL (Hrsg.), Konzeptionelle Perspektiven Schulpraktischer Studien. Partnerschulmodelle – Praktikumskonzepte – Begleitformate. Münster: Waxmann. S. 163–175. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/31012