Market analysis of workshops and products supporting the use of digital technology for 2-to 8-year-old children

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Autor:in (Körperschaft)
Publikationsdatum
2022
Typ der Arbeit
Bachelor
Studiengang
Typ
11 - Studentische Arbeit
Herausgeber:innen
Herausgeber:in (Körperschaft)
Betreuer:in
Übergeordnetes Werk
Themenheft
DOI der Originalpublikation
Link
Reihe / Serie
Reihennummer
Jahrgang / Band
Ausgabe / Nummer
Seiten / Dauer
Patentnummer
Verlag / Herausgebende Institution
Hochschule für Wirtschaft FHNW
Verlagsort / Veranstaltungsort
Olten
Auflage
Version
Programmiersprache
Abtretungsempfänger:in
Praxispartner:in/Auftraggeber:in
Edu-RD GmbH, Brugg
Zusammenfassung
With these digital products, there is also an increased demand for training and workshops that show the benefits and use of these tools. There is no clear picture of demand, and many teachers still insist on the tried and tested learning methods because of a lack of information and supply in these areas. Especially in the first learning cycle compared to other ones, there are not yet many offers for products and workshops, where a potential gap in the market is apparent. Edu-RD has recognised this gap and aimed to fill it within the framework of a bachelor thesis in cooperation with the FHNW.
Schlagwörter
Fachgebiet (DDC)
Projekt
Veranstaltung
Startdatum der Ausstellung
Enddatum der Ausstellung
Startdatum der Konferenz
Enddatum der Konferenz
Datum der letzten Prüfung
ISBN
ISSN
Sprache
Englisch
Während FHNW Zugehörigkeit erstellt
Ja
Zukunftsfelder FHNW
Publikationsstatus
Begutachtung
Open Access-Status
Lizenz
Zitation
Milanovic, E., & Pupic, M. (2022). Market analysis of workshops and products supporting the use of digital technology for 2-to 8-year-old children [Hochschule für Wirtschaft FHNW]. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/41596