Bedingtes Verhalten – „Inklusionsbedingungen“ als Ausweis exkludierender Praxen am Beispiel des Umgangs mit Autismus

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Authors
Köpfer, Andreas
Author (Corporation)
Publication date
28.10.2022
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Amrhein, Bettina
Badstieber, Benjamin
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
(Un-)mögliche Perspektiven auf herausforderndes Verhalten in der Schule
Special issue
DOI of the original publication
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
225-243
Patent number
Publisher / Publishing institution
Beltz Juventa
Place of publication / Event location
Weinheim
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-7799-6401-8
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
Closed
License
Citation
Köpfer, A., & Papke, K. (2022). Bedingtes Verhalten – „Inklusionsbedingungen“ als Ausweis exkludierender Praxen am Beispiel des Umgangs mit Autismus. In B. Amrhein & B. Badstieber (eds.), (Un-)mögliche Perspektiven auf herausforderndes Verhalten in der Schule (pp. 225–243). Beltz Juventa. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/34102