Bedingtes Verhalten – „Inklusionsbedingungen“ als Ausweis exkludierender Praxen am Beispiel des Umgangs mit Autismus
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Authors
Köpfer, Andreas
Author (Corporation)
Publication date
28.10.2022
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Amrhein, Bettina
Badstieber, Benjamin
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
(Un-)mögliche Perspektiven auf herausforderndes Verhalten in der Schule
Special issue
DOI of the original publication
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
225-243
Patent number
Publisher / Publishing institution
Beltz Juventa
Place of publication / Event location
Weinheim
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
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Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-7799-6401-8
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
Closed
License
Citation
KÖPFER, Andreas und Katharina PAPKE, 2022. Bedingtes Verhalten – „Inklusionsbedingungen“ als Ausweis exkludierender Praxen am Beispiel des Umgangs mit Autismus. In: Bettina AMRHEIN und Benjamin BADSTIEBER (Hrsg.), (Un-)mögliche Perspektiven auf herausforderndes Verhalten in der Schule. Weinheim: Beltz Juventa. S. 225–243. ISBN 978-3-7799-6401-8. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/34102