HarmoS Naturwissenschaften: Impulse für den naturwissenschaftlichen Unterricht von morgen

Loading...
Thumbnail Image
Authors
Adamina, Marco
Author (Corporation)
Publication date
2008
Typ of student thesis
Course of study
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Beiträge zur Lehrerinnen- und Lehrerbildung
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
26
Issue / Number
3
Pages / Duration
351-360
Patent number
Publisher / Publishing institution
Schweizerische Gesellschaft für Lehrerinnen- und Lehrerbildung
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Naturwissenschafts- und Technikdidaktik
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
1867-6952
2296-9632
0259-353X
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
Labudde, P., & Adamina, M. (2008). HarmoS Naturwissenschaften: Impulse für den naturwissenschaftlichen Unterricht von morgen. Beiträge zur Lehrerinnen- und Lehrerbildung, 26(3), 351–360. https://doi.org/10.26041/fhnw-338