Moral und Demokratieentwicklung: Perspektiven einer Synthese von schulischen und nichtschulischen Bildungsangeboten
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2007
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Vom Gelingen und Scheitern politischer Bildung : Studien und Entwürfe
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
259-270
Patent number
Publisher / Publishing institution
Rüegger
Place of publication / Event location
Zürich
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Soziale Innovation 2008, Transfer
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-7253-0838-5
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
Drilling, M. (2007). Moral und Demokratieentwicklung: Perspektiven einer Synthese von schulischen und nichtschulischen Bildungsangeboten. In H. Biedermann, F. Oser, & C. Quesel (eds.), Vom Gelingen und Scheitern politischer Bildung : Studien und Entwürfe (pp. 259–270). Rüegger. http://hdl.handle.net/11654/21052