Moral und Demokratieentwicklung: Perspektiven einer Synthese von schulischen und nichtschulischen Bildungsangeboten

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
2007
Typ of student thesis
Course of study
Type
04 - Book part or conference paper
Editors
Biedermann, Horst
Oser, Fritz
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Vom Gelingen und Scheitern politischer Bildung : Studien und Entwürfe
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
259-270
Patent number
Publisher / Publishing institution
Rüegger
Place of publication / Event location
Zürich
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Soziale Innovation 2008, Transfer
Subject (DDC)
360 - Soziale Probleme, Sozialdienste, Versicherungen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-7253-0838-5
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
DRILLING, Matthias, 2007. Moral und Demokratieentwicklung: Perspektiven einer Synthese von schulischen und nichtschulischen Bildungsangeboten. In: Horst BIEDERMANN, Fritz OSER und Carsten QUESEL (Hrsg.), Vom Gelingen und Scheitern politischer Bildung : Studien und Entwürfe. Zürich: Rüegger. 2007. S. 259–270. ISBN 978-3-7253-0838-5. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/21052