Qualitative Beschreibungsraster zur Erfassung heterogener Ausprägungen literarischer Rezeptionskompetenzen im Literaturunterricht
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
16.09.2012
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Augsburg
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Abstract
Diskussionbeitrag anhand empirischer Unterrichtsbeobachtung auf Sekundarstufe I zur Erstellung gestufter Kompetenzerwerbs-Modelle ausgewählter literarischer Rezeptionskompetenzen ("Sich auf die Unabschliessbarkeit des Sinnbildungsprozesses einlassen", "Mit Fiktionalität bewusst umgehen", "Mit dem Literarischen Gespräch vertraut werden" nach Spinner 2006)
Keywords
Subject (DDC)
Event
19. Symposium Deutschdidaktik 2012
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Käser, R. (2012, September 16). Qualitative Beschreibungsraster zur Erfassung heterogener Ausprägungen literarischer Rezeptionskompetenzen im Literaturunterricht. 19. Symposium Deutschdidaktik 2012. http://hdl.handle.net/11654/13002