Aspekte multimodaler Unterrichtskommunikation am Beispiel des Klassenrats. Partizipationsformen und ihre medialen und räumlichen Ausprägungen

Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
2017
Typ of student thesis
Course of study
Type
01B - Magazine or newspaper article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
leseforum.ch
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
1
Pages / Duration
1-17
Patent number
Publisher / Publishing institution
Verein Leseforum Schweiz
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Klassenrat, Partizipation, Multimodalität, Interaktionsanalyse
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
2624-7771
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
Diamond
License
'https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/'
Citation
GREGORI, Nina, Stefan HAUSER und Nadine NELL-TUOR, 2017. Aspekte multimodaler Unterrichtskommunikation am Beispiel des Klassenrats. Partizipationsformen und ihre medialen und räumlichen Ausprägungen. leseforum.ch. 2017. Nr. 1, S. 1–17. DOI 10.58098/lffl/2017/1/595. Verfügbar unter: https://doi.org/10.26041/fhnw-8958