Stärkt die Einführung des Zentralabiturs die Verwendung der kriterialen Bezugsnorm bei der Bewertung?

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Authors
Oerke, Britta
Jäger, Daniela Julia
Maag Merki, Katharina
Author (Corporation)
Publication date
23.03.2009
Typ of student thesis
Course of study
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
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Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
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Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Landau
Edition
Version
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Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Naturwissenschafts- und Technikdidaktik
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Frühjahrstagung der Arbeitsgruppe für Empirische Pädagogische Forschung (AEPF)
Exhibition start date
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ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unpublished
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
OERKE, Britta, Monika HOLMEIER, Daniela Julia JÄGER und Katharina MAAG MERKI, 2009. Stärkt die Einführung des Zentralabiturs die Verwendung der kriterialen Bezugsnorm bei der Bewertung? Frühjahrstagung der Arbeitsgruppe für Empirische Pädagogische Forschung (AEPF). Landau. 23 März 2009. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/15698