Mathematische Kompetenzen von Schülerinnen und Schülern mit dem Förderschwerpunkt geistige Entwicklung. Eine Querschnittstudie
Author (Corporation)
Publication date
01.01.2015
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Empirische Sonderpädagogik
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
7
Issue / Number
1
Pages / Duration
24-40
Patent number
Publisher / Publishing institution
Pabst Science Publishers
Place of publication / Event location
Lengerich
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
1869-4845
1869-4934
1869-4934
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
Diamond
Citation
GARROTE, Ariana, Elisabeth MOSER OPITZ und Christoph RATZ, 2015. Mathematische Kompetenzen von Schülerinnen und Schülern mit dem Förderschwerpunkt geistige Entwicklung. Eine Querschnittstudie. Empirische Sonderpädagogik. 1 Januar 2015. Bd. 7, Nr. 1, S. 24–40. DOI 10.26041/fhnw-6836. Verfügbar unter: https://doi.org/10.26041/fhnw-6836