Forschungsfelder im Bereich Schreiben – Fragestellungen theoriegeleitet entwickeln
No Thumbnail Available
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2019
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Dannecker, Wiebke
Schmitz, Anke
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Deutschunterricht auf dem Prüfstand: Empirisches Arbeiten im Master of Education
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
277-281
Patent number
Publisher / Publishing institution
Springer VS
Place of publication / Event location
Wiesbaden
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Schreiben, Schreibprozess, Schreibstrategien, schreibbezogenes Wissen, Schreibprodukt
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-658-24950-2
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
STURM, Afra, 2019. Forschungsfelder im Bereich Schreiben – Fragestellungen theoriegeleitet entwickeln. In: Wiebke DANNECKER und Anke SCHMITZ (Hrsg.), Deutschunterricht auf dem Prüfstand: Empirisches Arbeiten im Master of Education. Wiesbaden: Springer VS. S. 277–281. ISBN 978-3-658-24950-2. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/30928