Forschungsfelder im Bereich Schreiben – Fragestellungen theoriegeleitet entwickeln

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
2019
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Dannecker, Wiebke
Schmitz, Anke
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Deutschunterricht auf dem Prüfstand: Empirisches Arbeiten im Master of Education
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
277-281
Patent number
Publisher / Publishing institution
Springer VS
Place of publication / Event location
Wiesbaden
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Schreiben, Schreibprozess, Schreibstrategien, schreibbezogenes Wissen, Schreibprodukt
Subject (DDC)
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-658-24950-2
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
STURM, Afra, 2019. Forschungsfelder im Bereich Schreiben – Fragestellungen theoriegeleitet entwickeln. In: Wiebke DANNECKER und Anke SCHMITZ (Hrsg.), Deutschunterricht auf dem Prüfstand: Empirisches Arbeiten im Master of Education. Wiesbaden: Springer VS. S. 277–281. ISBN 978-3-658-24950-2. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/30928