Auf dem Weg zu Expertise? Empirische Befunde zum Erwerb von Unterrichtskompetenz im Lehrerstudium und der Einfluss des ersten Berufsjahres auf die Weiterentwicklung dieser Kompetenz. Präsentation anlässlich des 22. DGfE-Kongress in Mainz, 17. März 2010

Loading...
Thumbnail Image
Authors
Baer, Matthias
Kocher, Mirjam
Guldimann, Titus
Larcher, Susanna
Author (Corporation)
Publication date
2010
Typ of student thesis
Course of study
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Sprache, Sprachentwicklung und Kommunikation
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Baer, M., Kocher, M., Wyss, C., Guldimann, T., & Larcher, S. (2010). Auf dem Weg zu Expertise? Empirische Befunde zum Erwerb von Unterrichtskompetenz im Lehrerstudium und der Einfluss des ersten Berufsjahres auf die Weiterentwicklung dieser Kompetenz. Präsentation anlässlich des 22. DGfE-Kongress in Mainz, 17. März 2010. http://hdl.handle.net/11654/17038