Fördern Gestaltungsprozesse das Problemlöseverhalten? Forschungsprojekt zu den gestalterisch-konstruktiven Kompetenzen von 6- bis 8-Jährigen

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
2013
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Schulz, Frank
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
U20 - Kindheit Jugend Bildsprache
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Kontext Kunstpädagogik
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
360-366
Patent number
Publisher / Publishing institution
kopaed
Place of publication / Event location
München
Edition
1
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Problemlösen, Gestaltungsprozess
Subject (DDC)
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
Wyss, B. (2013). Fördern Gestaltungsprozesse das Problemlöseverhalten? Forschungsprojekt zu den gestalterisch-konstruktiven Kompetenzen von 6- bis 8-Jährigen. In F. Schulz (ed.), U20 - Kindheit Jugend Bildsprache (1 ed., pp. 360–366). kopaed. http://hdl.handle.net/11654/23304