Praktiken des Differenzierens. Zu einem Instrumentarium der poststrukturalistischen Analyse von Praktiken der Differenzsetzung

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
01.04.2014
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Tervooren, Anja
Engel, Nicolas
Göhlich, Michael
Miethe, Ingrid
Reh, Sabine
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Ethnographie und Differenz in pädagogischen Feldern. Internationale Entwicklungen erziehungswissenschaftlicher Forschung
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
76-96
Patent number
Publisher / Publishing institution
transcript
Place of publication / Event location
Bielefeld
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Selbstgesteuertes Lernen
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
WRANA, Daniel, 2014. Praktiken des Differenzierens. Zu einem Instrumentarium der poststrukturalistischen Analyse von Praktiken der Differenzsetzung. In: Anja TERVOOREN, Nicolas ENGEL, Michael GĂ–HLICH, Ingrid MIETHE und Sabine REH (Hrsg.), Ethnographie und Differenz in pädagogischen Feldern. Internationale Entwicklungen erziehungswissenschaftlicher Forschung. Bielefeld: transcript. S. 76–96. VerfĂĽgbar unter: http://hdl.handle.net/11654/13912