Entwicklungshelfer für das Lesen? Peers und ihr längsschnittlicher Beitrag für Lesemotivation und -verhalten
No Thumbnail Available
Authors
Author (Corporation)
Publication date
30.12.2010
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Ittel, Angela
Merkens, Hans
Stecher, Ludwig
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Jahrbuch Jugendforschung
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
126-156
Patent number
Publisher / Publishing institution
VS Verlag für Sozialwissenschaften
Place of publication / Event location
Wiesbaden
Edition
10
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Lesen, Medien, Sprache
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
PHILIPP, Maik, 2010. Entwicklungshelfer für das Lesen? Peers und ihr längsschnittlicher Beitrag für Lesemotivation und -verhalten. In: Angela ITTEL, Hans MERKENS und Ludwig STECHER (Hrsg.), Jahrbuch Jugendforschung. 10. Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften. S. 126–156. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/14994